‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’

Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Wednesday, May 4, 2011

karkuzari pendek cerita nusrah jemaah masturat 3 hari d taiping, perak.




Assalamualaikum...

salam iman dan salam amal..
just a quick update.. banyak nak cer nie. tapi nanti la dulu. konon cbuk.huhu..



klik gmbar utk nak tgk beso punyer




ada jugak nama ambo.. yang tak leh blah nyer nama glamour.hahhaa...

lawok2... sepanjang2,3 hari tu kena perli-perli ngan makcik2 masturat tu.huhu...
terima kasih kepada pengesyor nama saya itu..heee




konklusion nyer... memang pengalaman terbaek r pegi nusrah jemaah kali ni even ader macam - macam kemujadahan jadi. ape kah dia? tunggu....

9 comments:

  1. Hadoii, macam2...(",)..

    Rugi sebab x pergi.. T_T

    ReplyDelete
  2. salam zai,
    ...Alhamdulillah....bestnya, seronok kan lepak ngan jemaah, macam2 benda dapat...eh...tu kat rumah pakchik akuhuduh ke?

    ReplyDelete
  3. citer la kita orang nak baca

    ReplyDelete
  4. salam....hang nie memang lawak la...bole pula guna nama tu....
    serius la sikit...nie bukan usaha men2 tau...hehehe

    anyway...tak sia-sia nusrah jemaahkan,byk dapat ilmu malah iman pun naik.....hehehe

    doa tuk saya juga...moga dapat keluar cuti sem nie....dan doa tuk semua umat ari nie....woha~~~

    ReplyDelete
  5. oh... ni la yg di promote pokcik huduh tu......

    i x balik taping, i kat sepang.... keja sana.

    tp skrng i kat taiping. cuti 1 week.

    u kat mane ye?

    huhu~

    ReplyDelete
  6. cerita sikit kami pun nk dengar juga..

    ReplyDelete
  7. Salam, awak kenal aliaazwan, dia tu murid saya semasa belajar d MMAS Kedah, beritahu Musa Kola Kedah cikgu dia.

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum... dan waalaikumussalam bagi yang beri salam =)

    buat tuan fuad:
    mcm-macam ada.. hehe.. insyaallah lenkali bleh g lagi.

    kak norsha:
    best kak.. moga Allah sentiasa pilih kita berada dlm jemaah. a'ah, ni umah blogger akuhuduh. saya g numpang umah die.hee

    cikgu musa:
    insyaallah pacik, ni pon jemaah pacik gk.hee... nnti saya bg karkuzari utk bhg pompuan =)

    owh, kak aliazuan anak murid pacik ker? bestnyer.. jmper ngn ckgu blk.. insyaallah nnti saya gtau die.

    egg head:(nape egg?)
    hehe..bukan men2 la.. btol la nie.. nama xpenting asal betol orgnyer.hee

    haa..btol tuu..byk sgt ilmu dapat. dan tym tu cket lg nk josh.heee

    moga Allah sentiasa pilih umt akhir zaman nie utk terus sebarkn agama Allah ini =)

    november zulu:
    hai u.... =)
    nice to know u.. i ader kt pekan skrg nie.. owh, nnti lenkli bleh r kte jmper lg. xsemestinya kt taiping jer kot.heee... salam perkenalan =)

    anak pendang:
    insyaallah..tgh kumpul idea.hee

    ReplyDelete
  9. salam....diri pun sendiri belum berpunya lagi....nak jadi agen pula....hehehe...

    nak jadi mcm sahabat R.anhu....pentingkan saudara dari diri sendiri....biar diri susah yang penting saudara bahagia....nak belajar2x ikramul muslimin....

    ReplyDelete

awak best!!