‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’

Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Monday, June 25, 2012

dah kawen dah.. hooyeh!!

Assalamualaikum....

kami dah kawen!
Alhmdullilah... selamat sudah menjadi isteri orang pada 1 June 2012... name blog pon dah d tukar... dah jumpa dah spe pengganti tettttt tu.hehe...

terima kasih kak aliaazuan sudi datang walimah saya kt subang =)

Alhmdullilah... semua berjalan lancar sepanjang majlis kt kelantan dah kt subang...

Alhmdullilah Allah cukup kan semua.. lauk-pauk time kenduri pon sedap..sedap sangat sampai kan pengntin tambah-tambah. keh3.. tu pon benti sebab macik panggil. kalu tak, mau nye menyantap lagi dengan berselera.macam makan kt dapor jer rase. (kepada bakal pengantin, jangan tiru aksi ini)

selepas kenduri, ktorg jalan-jalan umah sdare mara.. banyak tol encik pengantin lelaki dapat kain pelikat (kebiasaan orang kelantan, klu pengntin ziarah umah sdare mara akan dapat buah tangan, biasanya kain pelikat atau kain pasang). tak sempat sangat nak jalan-jalan makan angin. round umah sdare mara jer dlu.

lepas round sdare mara kt kB sambung lak sedara mara umah husband kt melaka. best gk g masuk kampung kt melaka nh.. cantik-cantik kawasan die.. tp kejap jer sempat pegi sne.. kne balik key el dah.. kenduri umah husband lak.

lepas tu kne balik pekan dah.. kena ulang balik rutin boring bangunpagi gi kje, balik tido.

tapi... kehidupan pas kawen nie best.... Allah bagi lengkap.. rasa penuh jer d jiwa. (amboiii ayat....)

so cepat2 kawen yer sume.. hehe..

insyaallah sebelum raya nie saya pindah dok subang.. dok ngan husband.. jadi isteri peneman setia suami. moga Allah mudah kan semua.. moga Allah murah kan rezeki.. moga Allah berkati pernikahan dua insan lemah ini..

sekian, melaporkan.