‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’

Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Monday, May 14, 2012

counting the days

Assalamualaikum....

ijtimak dah dekat kan?

ijtimak kl lagi beberapa hari jer..

moga semua pengorbanan karkun-karkun dan karkunah-karkunah Allah balas dengan syurga tertinggi di hari bahagia nnti. insyaallah... amin..

saya punya walimah pon dah dekat.uhu... tak tahu nak rase ape (kne rasa ape sepatotnya?)
btol ker niee? cepat nyeee

ijtimak kelatan 31hb mei hingga 2hb jun. saya punya walimah plak 1jun. bertindan la plak. moga ader khir d ctu. amin..

rasa nya preparation dan ok kot insyaallah.. tp secara mental nya dah sedia ker?

dah sedia ker saya nk terima takaza agama? (btol ker ayt nie)

dah sedia ke nk jadi sayap kiri

dah sedia ke nk jadi isteri solehah?

 dah sedia ker nk tinggal sume dunia yg saya lalui sekarang?

susah jgk kan kawen?

amik PHD lagi senang dari kahwin. ye kee....?

eh, ni dah negatif plak.

lepas kahwin insyaallah hati makin tenang... makin senang nak amal agama.. ader penyokong dan kita pon bleh jadi pemangkin semangat. sama-sama tambah share akhirat.

ceewaahh! ayat tak leh blah.

mohon kalian doakan kelancaran majlis saya, sebelum ...semasa.. dan selepas majlis nnti. yang penting nya lepas majlis tu.. ayak! guano la kehidupan lepas tu ek?


jemput la datang yer sape yang ader berhampiran waktu tu. ni invitation nya =)




18 comments:

  1. huhuhu...insyallah ada rezki saya datang la ok.....hehehe..kalau pg ijtimak kelantan singgah kat walimah hang dulu....erm...tgk la mcm mana...

    ReplyDelete
  2. Oh. Bakal ahliyah. Tahniah kak. Gunakan peluang nak masuk syurga dengan 'mudah' nnti sebaiknya ya. Dari jauh saya doakan yang terbaik, insyaAllah.

    ReplyDelete
  3. nikmatilah dan hayatilah waktu bujang anda sebaik mungkin sebelum datang waktu yg lebih baik lagi...

    (",)

    ReplyDelete
  4. tu tarikh ijtima kat ne ek?...:),,,subhanAllah,,da nk walimah dah ahliyah teeeeeet,,,lepas ni "teeeeet" tu kne tukar name suami la ea,..:p

    ReplyDelete
  5. la,,,maaf ,,,sy da lambat rupeny,name bakal suamai name shahril ek?,,,maklum la,bz sikit,,,pape pon,moga Allah mudahakan,,:)

    ReplyDelete
  6. tuan egg head.
    haaa.. meh la g ijtimak kelantan. pastu singgah la umah sayo eh :)

    ReplyDelete
  7. penchenta yg d cintai:

    insyaallah.. aminnn.....

    awk bila lak nk masuk syurga ngn mudah?hehe

    ReplyDelete
  8. tuan fuad:

    erk.. mana yg lagi baik? bujang ker kawen?hee...

    takot lak rse.

    dah takleh undur balik dah lepas 1hb6 tuu...huhu

    ReplyDelete
  9. tuan abu zarim:

    a'ah kan.. pasni teett tu kne tukar dah la nama.huhu..

    1hb6 tu tarikh ijtimak kelantan. ijtimak stat 31hb 5 sampai 2jun. :)

    jazakillah doa nya.. Allahumma amin...

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillh. Tahniah & barakallah :-)

    Salam ukhuwah

    http://www.facebook.com/BrilliantKidsStuff
    - buku doa kanak2, islamic softbooks, flashcards dll. Colourful & ceria :-)

    ReplyDelete
  11. jazakillah kak ummu fateh :)

    wah! mesti comel2 buku2 nya.. insyaallah nnti sy singgah :)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. kak zai,,nk tny,,,mne ek blogger "karkunah mithali"?..hurm,,tahu x?

    ReplyDelete
  14. die dah lme xupdate blog kan? ke die ader blog lain?

    ReplyDelete
  15. tak dapek la nak tolong kak. mungkin balik makan kenduri jap ja, boleh kan?

    meter motor menunjukkan 28km dari KK ke tapak ijtima

    ReplyDelete
  16. salam,akak ahlia shahril....maaf sangat x dapat g walimah akak...skrng busy sgt dgn preparation for exam.....huhuhu....lepas nie jgn pg bulan madu lu....kena sambut takazah ijtimak keluar masturoh 10hari okai.....bak kata hamka keta mayat...sebelum bawa istri g bulan madu,bawa la istri anda keluar dijalan allah tuk balajar agama....huhuhu

    ReplyDelete

awak best!!