‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’

Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Monday, June 25, 2012

dah kawen dah.. hooyeh!!

Assalamualaikum....

kami dah kawen!
Alhmdullilah... selamat sudah menjadi isteri orang pada 1 June 2012... name blog pon dah d tukar... dah jumpa dah spe pengganti tettttt tu.hehe...

terima kasih kak aliaazuan sudi datang walimah saya kt subang =)

Alhmdullilah... semua berjalan lancar sepanjang majlis kt kelantan dah kt subang...

Alhmdullilah Allah cukup kan semua.. lauk-pauk time kenduri pon sedap..sedap sangat sampai kan pengntin tambah-tambah. keh3.. tu pon benti sebab macik panggil. kalu tak, mau nye menyantap lagi dengan berselera.macam makan kt dapor jer rase. (kepada bakal pengantin, jangan tiru aksi ini)

selepas kenduri, ktorg jalan-jalan umah sdare mara.. banyak tol encik pengantin lelaki dapat kain pelikat (kebiasaan orang kelantan, klu pengntin ziarah umah sdare mara akan dapat buah tangan, biasanya kain pelikat atau kain pasang). tak sempat sangat nak jalan-jalan makan angin. round umah sdare mara jer dlu.

lepas round sdare mara kt kB sambung lak sedara mara umah husband kt melaka. best gk g masuk kampung kt melaka nh.. cantik-cantik kawasan die.. tp kejap jer sempat pegi sne.. kne balik key el dah.. kenduri umah husband lak.

lepas tu kne balik pekan dah.. kena ulang balik rutin boring bangunpagi gi kje, balik tido.

tapi... kehidupan pas kawen nie best.... Allah bagi lengkap.. rasa penuh jer d jiwa. (amboiii ayat....)

so cepat2 kawen yer sume.. hehe..

insyaallah sebelum raya nie saya pindah dok subang.. dok ngan husband.. jadi isteri peneman setia suami. moga Allah mudah kan semua.. moga Allah murah kan rezeki.. moga Allah berkati pernikahan dua insan lemah ini..

sekian, melaporkan.


10 comments:

  1. Selamat Pengantin baru, kira masih berbulan
    madu lagi la ni.....Dah jadi sayap kiri suami
    tu, moga2 hidup terus berbahagia hingga ke
    syurga.....:D

    ReplyDelete
  2. Wah !
    rugi tak makan pada hari tersebut.
    takpe, makanan orang Kubang Kerian sedap2 belake.
    :D

    disyorkan untuk bekerja di rumah :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. moga cintanya kerana Allah dan bertemu semula di syurga Firdaus. Tahniah dik..

    ReplyDelete
  4. kak norsha:
    terima kasih kak....
    a'ah kak, dh jadi sayap kiri dah.hee..
    insyaallah..moga akak juga bahagia sampai ke syurga. jumpa kt syurga nnti eh.

    ReplyDelete
  5. jimi:
    demo sombong tokse mari jale umoh kito. padahal ader dekat doh.
    klu tak boleh makan tambah2..hehe..

    keje kt umah eh? best ker?hehe.. moga Allah mudahkan jalan itu.
    nnti klu ader kt subang g la umah ktorg eh.

    ReplyDelete
  6. insyaallah kak ahliackgukhairul =)

    moga Allah sentiasa berkati rumahtangga kami.

    moga doa Akak :)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum wbt..

    selamat pengantin baru kak..
    nanti leh la jumpa akak..
    subang dekat je dengan gombak.. hehe..

    ReplyDelete
  8. Semoga allah memberkati anda berdua hingga ke syurga, Pakcik dan makcik mohon maaf kerana tak dapat menghadiri walimah walaupun ada niat untuk pergi tapi masa itu kami sedang keluar masturat cuti sekolah. Insyaallah suatu hari nanti moga-moga kami dapat menziarahi ahlia shahril dengan izin allah

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah, selamat dah penyatuan adam dan hawa yg bersatu atas maksud agama Allah swt... moga lebih maju dlm usaha agama ye.. (",)

    p/s: kawin dengan orang sg buloh rupanya.. familiar sungguh dengan muka husband zai tu.. mungkin kami pernah berjumpa kot.. (",)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah tahniah2..
    Barakallahu lakuma,

    Selamat bertukar dari Ahlia teeettt menjadi ahlia shahril..

    ReplyDelete

awak best!!