‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’

Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Tuesday, April 26, 2011

saje jer nk cer



Assalamualikum dan selamat pagi kepada semua warga dunia..

untuk orang yang paham bahasa melayu sila baca.. if u cant read this then u have to learn more. hik3..

hari ini adalah penentuannya....
  eh, mne datang lak dia nih

































































 insyaallah saya akan cuba meninggal kan benda ini...



team baru yg nk race


 dan ini juga
ni team saya.. menang insyaallah.even saya takde..heee


 untuk benda ini....

biasa la pompuan... selagi tak penuh lagi tu nk sumbat

abaikan rupa paras ia


buat aper eh beg kartun matun nie...


haa...tungguuuu.....



Dari Ibnu 'Abbas r.huma meriwayatkan bahawa Rasullulah s.a.w telah bersabda: Sesiapa yang menyukakan manusia dengan memurkakan Allah s.w.t, maka Allah murka kepadanya dan Allah akan menjadikan orang-orang yang telah disukakannya dengan memurkakan Allah itu juga murka terhadapnya. Dan sesiapa yang telah menyukakan Allah dan menyebabkan manusia murka, maka Allah akan menyukakannya dan Allah akan menyukakan juga orang-orang yang telah dia murkakan kerana menyukakan Allah s.w.t. Sehingga Allah s.w.t akan memperelokkan dirinya pada pandangan orang-orang yang marah itu dan Allah s.w.t akan mencantikkan kata-kata dan perbuatan dirinya pada pandangan orang ramai. (HR Tabrani dan Majma uz-Zawaidi)
moga Allah selesaikan urusan yang di tinggal kan sebagaimana Allah mengekalkn keadaan tamar yg sedang masak ranum ketika seruan jihad sampai kepada para sahabat r.hum dan selepas mereka kembali tamar itu masih dalam keadaan sama.. insyaallah...
belajar yakin.. nak yakin kena korban. 
kan? 

6 comments:

  1. salam,
    nak g kuar ye? Bila ? berapa lama, ce cite, ce cite....

    ReplyDelete
  2. Siap dah beg nya tu.. Semoga selamat sampai ke destinasi ye..

    Biar beg kartun tapi bersemangat dewasa.. (",)

    ReplyDelete
  3. salam..

    sy pun dh packing2..hehehe

    excited!!!!!

    ReplyDelete
  4. aik dah tukar nama pula...dah elok-elok binti zakaria bole pula tukar ahlia teeehteeeeh.....

    gud2x...saya dah lama tak keluar nie...iman dah lemah..kena cas dulu...adei....

    ReplyDelete
  5. Assalamu'alaikum.

    Keep on fighting zai!

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum buat semua..

    terima kasih sudi singgah

    buat kak norsha:
    saya nie ala-ala kuar la..hehe.. g nusrah je kak.. g blajor..hee

    tuan fuad:
    alhmdullilah selamat sampai dan selamat blk dh..
    beg kartun pon nk blajar iman gk.heee

    ayu:
    ye u.. nnti lenkali kte g lagi insyaallah =)
    best kn?

    egg head:
    tukar nme tu cm bagi semangat laa..hehhe...
    g kuar nuh.. iman susah nk jaga. kn? moga Allah sentiasa pilih kita. amin...

    tuan zaini:
    fight until d end! yeah!
    heee

    ReplyDelete

awak best!!