‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’

Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Wednesday, September 7, 2011

ehmmmmm




aku tidak seperti hari itu






tapi aku tidak mahu kembali seperti dulu






Ya Allah... pandang lah aku kembali







pilih lah aku






kutip lah aku kembali





21 comments:

  1. InsyaAllah.......Dia Maha Mendengar...

    ReplyDelete
  2. pakcik pun tak faham nak komen apa tapi pakcik doakan semua ante dapat rahmat allah selalu

    ReplyDelete
  3. Mak cik cakap kalau nak kenduri jemputlah kami nanti jika ada rezeki boleh lah sampai, insyaalah

    ReplyDelete
  4. kak norsha:
    btol tu kak... Allah..

    pacik musa:
    terima kasih pacik.

    insyaallah.. klu ader knduri mmg pacik macik jadi tetamu penting pon.hehe

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah..moga2 mnjadi pilihanNya bg dilantik sbgi bidadari di Jannah..Amin..na'am ukht..bru spm..doa2 kn..knp ye kak?hehe..jazakiLlah.. :)

    ReplyDelete
  6. Eh jap.
    Kalau dah tau abaikan mesej di bawah.
    Kalau belum sila baca.
    Sebelum anda tertipu dengan lebih lanjut siapa gerangan cik P tu.
    Cik P tu adalah sejenis pekerjaan.
    Bukan manusia.
    Teeeet!
    Ha ha ha.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum kak zai...
    biasalah manusia, ada turun naik imannya....cewahh..
    banyak berdoa dan berusaha agar dipandang Allah...love u.

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya.....
    alhamdulillah.....
    4 bulan selesai...mcm tak rasa saja...
    tidak tau samaada iman naik atau tak....
    balik kena wat 5 amal sunnguh2
    dan balik nak KAWIN.....woha...

    egghead....

    ReplyDelete
  9. Allahumma ameen,,,,moga Allah kabul kan doa kite semua,,:)

    ReplyDelete
  10. ukhti pengemis redha ilahi:

    amin amin amin...

    ehmm.. awk nie matured la.. xsangka br nk spm.

    terbaek! :)


    ukhti mardiah:
    wslm mard.. npe lme menyepi nh?heee.. ader kabar berita baru x?

    ehmm..insyaallah.. moga Allah sentiasa pndang kita hingga akhir kalam.


    bros:

    jaga iman jaga amal yer sume..

    moga Allah kabulkn hajat korg sume :)

    ReplyDelete
  11. salam..
    adeih kak, selalu interact kt blog org.
    ni kali ke berapa je bertandang ke blog kak zai.

    btw, dgr citer dipinang org.
    jgn lupa jemput ya.
    saya tlg2 masa kenduri nnt.
    duk Kubang Kerian kan?

    ReplyDelete
  12. wslm..

    haa..sila2 la jemput ke blog nie.. xder ader nk kongsi sgt pon.

    ha?? mne dgr nie? kuat tol angin bertiup eh.

    doa la moga Allah mudah n cepatkn urusan baik nie..huhu..

    a'ah, dok kubang kerian. wah! ader org dh ofer sumber tenaga. hehe..

    moga Allah merahmati kita sume. amin..

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum wbt..

    kak zai..

    wah.. terbau2 nasi minyak nie.. hehe..

    moga Allah mudahkan.. ameen..

    p/s: jgn lupa jemput org jauh nie.. hehe... (n_n)

    ReplyDelete
  14. kak zai,anak siapa eh?
    saja nak tahu...

    anak syura cikgu ya ke????

    ReplyDelete
  15. nam busuk:


    wslm..

    eh, mne ader lg laa..haha.. jimi tu sje jer wat propaganda.haha..

    tp doa2 la tau.keh3



    jimi:

    ehmm.. cikgu ya tu btol dah. tp yg tang syura tu bukan kot.huhu.. Allah tak pilih la plok nk jadi syura.. pilih make sugho jerh.heeee

    ReplyDelete
  16. hehe.. ingat betul2 tadi...

    x per2.. sama2 doakan jodoh akak.. (n_n)...

    tapi klu confirm jgn lupa jemput saya tau.. hehe..

    ReplyDelete
  17. adeih..
    cikgu kubang kerian sorang je yang biasa jumpa kat markas atau mesyuarat halkah.

    ayah buat usaha masjid mana?

    ReplyDelete
  18. ismi jimi:
    ayah saya tak buat usaha nie.. n ayah saya tak de dah.. Allah dah panggil die.. mungkin cikgu ya lain tu kot.. nme jer kebetulan sama.heee

    ReplyDelete

awak best!!