‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’


Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Friday, October 30, 2009

kat atas katil wat bnder nie syok beb..

xperlu ader bilik khas nk wat bnder nie..
kt mne2 jer..kt dapur ke, atas kusi ke, bawah meja ker..sume boleh.
tp xleh r tnjuk2,kang ape lak kat org kan. diam2 sudey r..
hmm..mmg syok gler r.. cm2 gaya bleh wat. korng try r..mmg best gler wa ckp lu..
fuh! syok2...
aku xth lak mcm ni syok wat kje nie atas katil.kadang2 penah gk wat. tym baring..malam2..
dh syok dh.ingtkn siang2 xsyok.upe2nyer syok gak beb.. fuh! mcm2 style weh. ko nk meniarap ke, telentang ker..sume bleh.asl kn ader 2 'bnder' tu jer. ko xyh nk g jauh2, xyah jalan..
hmm..ape g ek nk ce psl bnder nie.. hmm...aku rse korang pon penah kot wat bnder ni atas katil kn..nth2 lg kerap dr aku...xyh tpu la.. eh, senyum2 lak.. btol r tu.keh3.. xpe2 jgn gtau org.rhsia kte berdua jer.huhu.. kadang2 rse penat gk badan. kadang2 smpai ttdo.yela..penat mntel fzkl kan.. kuang3..
tp nsb baik gk r ader 2 'bnder' nie..idop ku makin berwarna warni..xder la aku keseorangn jer d kala kesunyian.ader gk a xtvt.. even ianya xbpe nk berfaedah =p
mmg syok bnder nie.. u shud try it.

hmm..smbil baring golek2 atas katil aku bleh tgk account aku,smbil telentang aku bleh bayau bil, bleh bayau utang, bleh tgk maklumat semasa..bleh fb, bleh chatting free..

haaaa..korang pk ape.. ee..dirthy minded r korang nie.. aku pnyer la suci nk ckp pasal kemudahan masakini yg kita kecapi stelah merdeka nie.. korg ingt aku ni beroatak 'biru' ker?haha.. korg th x ape bnder yg 2 'bnder' tu? pertamanya adalah lptop, pc xleh kang berkecai katil korang..bkn dildo tau.haha.. n the 2nd thng is brdband/strymx/ etc.. bknnyer tgn korang.haha..

teknologi skrg dh makin maju. myb jp ag smbl mndi pon boleh tukar bathroom g blk air org lain.huhu ~

No comments:

Post a Comment

awak best!!