‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’


Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Monday, October 26, 2009

aku sombong dengan...

aku sombong dengan Mu Ya Allah..

Kau kurniakan aku hidup br setiap pagi
rezeki baru setiap hari
haluan yg baru setiap saat
pilihan yg baru setiap masa
tp..
aku tetap sombong dengan Mu Ya Allah..

betapa sombongya aku,
aku kurang mengambil berat tentang suruhan dn perintahMu walhal
ianya hanyalah mengmbil masa sedikit dari waktu yg Kau telah kurniakan Ya Allah..
aku hanya lalai mengerjakan urusan dunia, hingga melewatkn waktu solat..
aku leka dengan manusia hingga terlupa ayat2 suci Mu,
aku tergoda dengan syaitan hingga melalaikn kusyukku di dalam solat..

Ya Allah..
sggh besar dosa ku pada mu..
sugguhpun aku sombong dengan Mu, tapi hatiku hanya untuk Mu..
diriku ini hanya bergantung spenuhnya kepada Mu..

Ya Allah.. hanya Engkau yg Maha Pemurah lg Maha Menyayangi hamba2 yg zalim dan ingkar seperti ku ini Ya Allah.
jgn lah Kau memalingkn mukaMu dariku. sesungguhnya aku amat menginginkan hidayah dan petunjukMu Ya Allah, aku memerlukannya, akan memerlukannya dan sentiasa memerlukannya..

Ya Allah, ampunilah hamba Mu ini.. amin..

No comments:

Post a Comment

awak best!!