‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’


Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Sunday, August 22, 2010

dambaan ku



Ya Allah... tetapkan aku di jalan Mu...

aku perlukan MU..

amat-amat memerlukan MU...

Kau mengasihiku 70 kali ganda dari kasih seorang ibu kepada anaknya...

maka Ya Allah... selamatkn aku...

selamatkan aku dari terpesong akidah atau terkeluar dari landasan agama MU..




ALLAH...

Kau cinta yang agung.. Maha Agung membatasi segala-galanya...

pilih lah aku..

pilih lah aku untuk kerja-kerja dakwah MU...

pilih lah juga seluruh umat sehingga hari kiamat untuk menuju kepada MU

pilih lah kami untuk terus tetap

menuju

syurga MU

dambaan setiap insan..








pemburu syurga idaman

2 comments:

  1. Salam..

    InsyaAllah, moga kita semua terus brada di jalanNya.

    ReplyDelete
  2. wslm..
    insyaallah.. kita same2 bykkn doa.. insyaallah..

    ReplyDelete

awak best!!