‘Jagalah ALLAh, Allah pasti menjagamu!’


Trima KaSeH Sumer... (^.^)

Tuesday, March 9, 2010

sehari d ofis

hari ini kerja ku hanya mengedit blog, tukar background, letak lgu, ikan dan segala bagai utk menyemakkan lg blogku ini.(jeles tgk blog org lain lawa2 sume)...

pagi td pkl 10 ader klas Math aSas.sejam jer sbnrnyer.. puan Mai xdtg lak arini so aku la yg kne ngajar.. dgn xprepare nyer aku masuk klas ngn cnfident (idop kne yakin) pastu ngaja latihan yg diorg kne buat n lps tu ader lg   mse berbaki wat revision utk any topics they didnt understnd b4 dis.. kebanyakannya ckp xpaham tajuk 'log' n 'indeks'... so we pick any question n we do it together. lps sumer dh slesai ader lak yg nk menguji kematematikan diriku ini.. die bg dua soklan so aku wat r kt depan. nmpak cm sukar tp ble dh wat bese jer.. n yg bestnyer ader lg yg pggil diriku ini 'kakak'.huhu.. pastu ader yg tolong btolkn ckp 'miss la'.. lantak korang la aper2 pon..asal paham aper den ajau..

klu d bndingkan ajar budak besau ngn ajar budak skolah rendah lg senang ajar budak besau kot. klu yg kecik2 tu ske nk main2. payah nk fokus. xth lg erti tnggungjawab. yg dh besau2 nie th pk dh. klu xpaham or xnk dtg klas carry mark korang la hancuss.. so kne la usaha sungguh2 ye anak2..

n tgh berlangsung sekarang Ceramah Maulidur Rasul. aku xg pon sbb ader gk yg lain xg.cam xrmai jer lec yg g.. dlm erti kate lain xder geng. esok sy xmasuk office ahad klas pgi so aper2 hal kne setel arini gk.tp aku asyk melangok kat bnder nie jer..

last but not least ari sabtu nie 13hb March 2010 ader test utk KPLI!! satu haram aku xth nk jawab aper. ader geng2 kat cni yg beli bku nk study.. xper2 nnti kte potostat jer.hehe... wish me lots of luck k.. klu dapat mknenyer ngajau budak kecik lg la gayanya.. (yg dlu ku gelar alien)

2 comments:

  1. i suke layout yg sbeelum nih...sekarang agak rimas...x nampak tulisan yang tenggelam dek backgrond...buat ah shout out box...huhu

    -linda-

    p/s: aku maleh nak sign in

    ReplyDelete
  2. owh serabut eh nmpk.trime kasih atas komen anda.akan sy cbe ejas =)

    ReplyDelete

awak best!!